Pomoc
FAQ
jak złożyć zamówienie?
czy pakujecie produkty na prezent?
Czy możliwe jest edytowanie zamówienia?
Przejdź na stronę produktu, dodaj przedmiot do koszyka, wypełnij dane oraz dokonaj płatności.
Od razu po zaksięgowaniu wpłaty przystępujemy do realizacji zamówienia.
obecnie nie mamy takiej opcji dla naszych produktów
nie przewidujemy takiej możliwości
W razie innych pytań lub wątpliwości skorzystaj z zakładki kontakt gdzie znajdziesz nasz mail i media społecznościowe
płatności
jakie są dostępne metody płatności?
czy możliwa jest płatność paypal?
czy płatności w waszym sklepie są bezpieczne?
Nie otrzymałem paragonu ani faktury, co zrobić?
Dostępne u nas metody płatności to:
- szybki przelew online
- BLIK
- płatność kartą
Taka forma płatności jest niedostępna. Dostępne są szybkie płatności, płatność kartą oraz blik.
Oczywiście, że tak, wszystkie płatności online są realizowane przy współpracy z wiodącym polskim serwisem obsługi transakcji w sieci - Autopay, z usług którego korzystają największe polskie sklepy internetowe. Wszystkie transakcje są realizowane przy wykorzystaniu najbezpieczniejszych certyfikatów i protokołu https.
Potwierdzenie płatności otrzymasz od nas na adres e-mail podany w trakcie zamówienia. Jeśli z jakiegoś powodu do Ciebie nie dotarła, to skontaktuj się z nami przez e-mail: messageinacandle.store@gmail.com, podając numer swojego zamówienia.
wysyłka
jaki jest standardowy czas wysyłki?
czy otrzymam informację o statusie zamówienia?
dostarczona paczka jest uszkodzona, co mam zrobić?
czy możliwy jest odbiór osobisty?
wasze zamówienia zaczynamy realizować zaraz po zaksięgowaniu wpłaty. standardowy czas przygotowania i wysyłki to 3-5 dni roboczych.
niezwłocznie po nadaniu zamówienia otrzymasz informację od dostawcy usług kurierskich o statusie swojej paczki.
Jeśli widzisz, że paczka jest uszkodzona przy odbiorze, koniecznie spisz protokół z kurierem lub zgłoś uszkodzenie w aplikacji dostawcy usług kurierskich. W każdym przypadku skontaktuj się z nami poprzez e-mail: messageinacandle.store@gmail.com - postaramy się pomóc.
obecnie taka metoda odbioru nie jest dostępna, umożliwiamy jedynie wysyłkę kurierską lub odbiór w paczkomacie.
dostawa
jakie są możliwe metody wysyłki?
Jaki jest koszt wysyłki?
Wysyłacie paczki za granicę?
dostępne metody wysyłki:
paczkomaty inpost
kurier inpost
orlen paczka
kurier dpd
Punkt dpd pickup
paczkomaty inpost - 16,99 PLN
kurier inpost - 19,99 pln
orlen paczka - 11,99 pln
kurier dpd - 15,99 pln
Punkt DPD pickup - 12,99 pln
Obecnie wysyłki zagraniczne nie są dostępne. w wyjątkowych sytuacjach skontaktuj się z nami mailowo lub przez media społecznościowe.
zwroty i reklamacje
Czy mogę zwrócić zamówiony produkt?
Jak mogę złożyć reklamację?
każda świeczka wykonywana jest przez nas własnoręcznie na wasze zamówienie. nie jest to produkt prefabrykowany, z racji tego nie ma możliwości zwrotu towaru.
Skontaktuj się z nami na adres e-mail: messageinacandle.store@gmail.com
Opisz swój problem oraz jeśli to możliwe załącz zdjęcia.
Wasza satysfakcja jest dla nas najważniejsza, dlatego Reklamacje staramy się rozpatrywać priorytetowo.